به نقل از سایت: www.hyeli.com

 

نماینده ارامنه در مجلس: صدا و سیما به فکر برنامه‌هایی برای دور هم جمع کردن خانواده باشند.

روبرت بگلریان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح کردن دغدغه‌های اجتماعی در قالب سریالی مثل «مدینه» و دیگر برنامه‌های مناسبتی، نشان دهنده درک برنامه‌سازان رسانه ملی از نیازهای مردم است.

وی افزود: شبکه‌هایی مثل شبکه یک در ماه مبارک رمضان با پخش ویژه برنامه ها و سریال های کیفی، عملکرد خوبی داشت.

روبرت بگلریان گفت: بدلیل مشغله کاری موفق نشدم تمام ویژه برنامه های ماه رمضان را ببینم و فقط موفق شدم سریال زیبای «مدینه» را ببینیم که باید اذعان کنم جزو یکی از بهترین سریالهایی بودکه حاوی مضامین اخلاقی، دینی و اجتماعی بود و توانست بخشی از زندگی واقعی را به تصویر بکشد.

به نقل از پایگاه جامع اطلاع رسانی تلویزیون این نماینده اقلیت های مذهبی افزود: من به عنوان یک بیننده غیرحرفه ای، از این سریال خوشم آمد چه از نظر محتوایی و چه جلوه های بصری. نمایش برخی از چالش های انسانی موجود در روابط اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی در این سریال به خوبی به تصویر کشیده شده بود.

این عضوکمیسیون انرژی درباره ضرورت ساخت برنامه های مناسبتی افزود: این ابتکار خوبی است که با توجه به حال و هوای ایام سال مثل ماه رمضان، برنامه هایی در رسانه ملی ساخته می شود که به خانواده ها کمک می کند تا در کنار هم باشند و این اتفاق علاوه بر انتقال مفاهیم دینی و انسانی، به نزدیکی و الفت بیشتر خانوارها کمک می کند.

وی تصریح کرد: مطرح کردن دغدغه های اجتماعی در قالب سریال و برنامه های مناسبتی، نشان دهنده درک صحیح و درست مدیران و برنامه سازان رسانه ملی به خصوص شبکه یک به عنوان شبکه سراسری از نیازهای مردم است.

روبرت بگلریان در پاسخ به این سوال که مجلس برای کمک بیشتر به رسانه ملی چه برنامه ای دارد تاکید کرد: وقتی مجلس شورای اسلامی شاهد کیفیت خوب سریال ها و برنامه های ترکیبی و تفریحی صدا و سیما باشد قطعا برای ادامه موفقیت برنامه سازی در رسانه ملی از طریق اختصاص بودجه بیشتر، به صدا و سیما کمک خواهد کرد.