هموطنان عزیز؛

روز جمعه یازدهم اسفندماه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌گردد. اهمیت این انتخابات از این روست که مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز قانونگذاری کشور، نه ‌تنها حلقه واسط قوای قضاییه و مجریه بوده، بلکه مناسب‌ترین مکان برای برقراری ارتباطات سیاسی است که حاصل کار آن، توسعه روابط و یافتن زمینه‌های مشترک جهت غلبه بر مشکلات و موانع را امکان‌پذیر می‌نماید.

هموطنان عزیز، به ما ایرانیان ارمنی‌تبار، به عنوان یک اقلیت مذهبی در درون این ملت، با اعطای حق نمایندگی از دو حوزه انتخابیه شمال و جنوب کشور، فرصت مناسبی جهت پیگیری حقوق و شنیده شدن صدایمان داده شده است. نمایندگان مسیحیان ارمنی در مجلس همزمان با فعالیت پارلمانی خود، به وسیله برقراری حُسن روابط با شخصیت‌ها و مسئولین دولتی و سیاسی، این فرصت را دارند تا حلقه اتصال جوامع ارمنی و خلیفه‌گری‌های ارامنه با دولت باوده که به لطف این همکاری‌های‌ متقابل، در زمینه‌های مختلف منتهی به حصول نتیجه و کار گشایی از مشکلات و پاسخ‌گویی به دغدغه‌های اقشار گوناگون جامعه می‌گردد.

لذا به نوبه خود تمامی اقشار، خصوصاً اعضای جامعه ارمنی ایران را به حضور گسترده و موثر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت نموده، امیدوارم این حضور گسترده زمینه‌ساز بهره‌مندی این ملت شریف از برکات حضورشان گردد.

روبرت بگلریان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی