«نیکُل پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در پیام های جداگانه، چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به  حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از تارنمای خبری «رادیو ملی ارمنستان»، پاشینیان در این پیام تبریک خود نوشت: فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم.

وی تاکید کرده است که توسعه روابط دوجانبه و بر اساس اعتماد متقابل و صمیمیت با کشور همسایه و دوست جمهوری اسلامی ایران، از اهمیتی ویژه برای جمهوری ارمنستان برخوردار است.

پاشینیان در این پیام یادآور شد:  می توانیم با رضایت و خرسندی  بگوییم که ما امسال سی امین  سالگرد روابط دیپلماتیک بین دو کشور  که مسیر توسعه پایدار را به ثبت رسانده است را  جشن می گیریم. 

در بخشی از پیام نخست وزیر ارمنستان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: «اطمینان خاطر دارم که روابط گرم بین ایران ارمنستان که استوار بر احترام و اعتماد متقابل است، به افق های جدیدو تازه ای  به نفع توسعه کشورهایمان و رفاه مردم خواهد رسید؛ از این فرصت استفاده کرده و برای جنابعالی آروزی سلامتی و آرامش پایدار برای مردم ایران دارم. »
در پیام پاشینیان خطاب به آیت الله رئیسی نیز آمده است:  صمیمانه به شما و ملت ایران سالگرد چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می گویم.
«در  جمهوری ارمنستان ما از توسعه عادی روابط گرم و همسایگی  ایران و ارمنستان ، که مبتنی بر تاریخ چند صد ساله و احترام متقابل است، بسیار قدردانی می کنیم.»
در ادامه این پیام، نخست وزیر ارمنستان درباره سی امین سالگرد روابط دیپلماتیک بین دو کشور گفت که این مسیر با  با دستاوردهایی در زمینه های مختلف و گسترش چشم انداز همکاری ها همراه بوده است.