مسئولان کمیته امداد امام خمینی اصفهان به مناسبت سال نو و ولادت عیسی مسیح با اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار کردند

روابط عمومی خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران - کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، هادی بنائی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، مومی اردستانی رئیس کمیته امداد ناحیه سه اصفهان و هیئت همراه پنج ‌شنبه، 30 دی، جهت تبریک سال نو میلادی و ولادت عیسی مسیح، با حضور در کلیسای وانک اصفهان با اسقف سیپان کاشجیان دیدار کردند.

در این دیدار ورژ درماردیروسیان رئیس شورای خلیفه گری، سدا آیوازیان عضو هیئت مذهبی، رایا خداوردیان عضو و رابط شورای خلیفه گری با هیئت خیریه، سارمن میناسیان عضو شورای خلیفه گری و کارو هوسپیان رئیس هیئت خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان حضور داشتند.

اسقف سیپان کاشجیان با خوشامدگویی به میهمانان، حضور مسئولان این نهاد را در کلیسای وانک ارج نهاد و به جایگاه خاص و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی اشاره نمود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: مسئولین و تمامی اعضای کمیته امداد امام خمینی نه تنها بر اساس راهبردهای تدوین شده، بلکه بر اساس حس انسان دوستی خود، بدون هیچ تبعیض و هیچ چشمداشتی، به رفع نیازهای اقشار محروم می پردازند، که بسیار ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران از طرف خود، خلیفه گری و اعضای جامعه ارامنه اصفهان مراتب سپاس و تشکر خود را به مدیریت کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان جهت خدمات چشمگیر و بی شائبه به قشر نیازمند جامعه ارامنه ابراز نموده از خداوند منان خواهان سلامتی و موفقیت روزافزون آنان شد.

کریم زارع ضمن تبریک سال نو میلادی و ولادت عیسی مسیح و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای تمامی ارامنه ساکن در استان اصفهان، بر تعامل بسیار خوب بین کمیته امداد امام خمینی و شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان اشاره کرد.

وی با اعلام آمادگی خود جهت ادامه ارائه خدمات به نیازمندان جامعه ارامنه، تاکید نمود که هیچ محدودیتی برای امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند این جامعه وجود نداشته و در صورت نیاز جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ارمنی و همچنین کمک به افرادی که در اثر تبعات اقتصادی بیماری کرونا دچار مشکلات مقطعی گردیده اند، انجام خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری به داشتن جامعه ای بدون هیچ فرد نیازمند، از اعضای هیئت خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان بابت همکاری های خالصانه با این نهاد و همچنین وسواسی که در انجام امور محوله به خرج می دهند، کمال تشکر را نمود.

هادی بنائی نیز با تبریک سال نو میلادی و ولادت عیسی مسیح، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی بر اساس وظیه انسانی خود، بدون هیچگونه تبعیضی، به افراد نیازمند از هر قوم و مذهبی که باشند و به صورت یکسان، بر اساس نیازمندی آنها، کمک رسانی می کند.

ورژ درماردیروسیان پس از عرض خیر مقدم خدمت میهمانان، به نقل قول جمله ای ناب از ا ادیب شیخ بهایی پرداخت و گفت: «از شیخ بهایی پرسیدند؟ ای شیخ، خدا را كجا یافتی؟ فرمود: من خدا را در قلب كسانی دیدم كه بی هیچ توقعی، مهربانند»، اظهار داشت که این گفته ارزشمند در وصف حال مسئولین و کارکنان زحمتکش کمیته امداد امام خمینی است، کسانی که بدون هیچ چشمداشتی و خالصانه، مخصوصاً در این دوران سخت اقتصادی و تحریم، در حال خدمت رسانی به محرومان و توانمند سازی آنها می باشند.

وی با آرزوی داشتن جامعه ای مرفه، بدون افراد و خانواده های نیازمند، به سخنان خود پایان داد.

در پایان این دیدار طرفین به رسم یادبود هدایایی به یکدیگر تقدیم نمودند.