مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان فرارسیدن میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی را به اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران ، اعضای شورای خلیفه گری ارامنه ، ارامنه اصفهان و هموطنان مسیحی تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ در متن پیام تبریک علی محمدهاشمی به این مناسبت آمده است :

بی تردید راه حضرت عیسی (علیه السلام) و همه پیامبران الهی ، مسیر یکتاپرستی ، مهرورزی ، عدالت گستری و برپایی جهانی سرشار از صلح و دوستی است . راهی که نجات بشریت را در پی دارد و همه زیبایی ها و فضیلت های آرمانی را برای همه مردم به ارمغان خواهد آورد.

این روزها که در ایام تولد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام ) قرار گرفته ایم ، آرزو داریم بتوانیم با تاسی از خط‌مشی انبیاء الهی که همانا گسترش صلح و مهربانی در بین جوامع انسانی بوده است ، در مسیر خدمت به هم نوعان و تحقق صلح ، مهربانی، کمک به نیازمندان و احسان به یکدیگر که از اصول اساسی و بنیادین نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر نیز می باشد ، گام برداریم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال ، سال ۲۰۲2 میلادی سرآغاز فصلی تازه در تحکیم و تثبیت پایه های صلح ، بشردوستی و احترام به حقوق تمامی ملت های جهان که محوری ترین پیام تمامی ادیان الهی بشمار می رود باشد و در سایه همدلی و همراهی همه کشورها سال پایان همه گیری کرونا باشد .

اینجانب ضمن تقدیر از ابراز مهرورزی هموطنان و هم استانی های مسیحی و سپاس از کمک های بی دریغ در همدردی و همراهی با مردم آسیب دیده از حوادث و سوانح در مقاطع مختلف ، آغاز سال نو میلادی را به همه مسیحیان و موحدان جهان به ویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما و ارامنه دین باور استان و مسیحیان گرانقدر ، سربلندی و سالی سرشار از نشاط و بهروزی مسالت می نمایم.

توفیق روزافرونتان را در سال جدید میلادی از درگاه خداوند آرزو دارم .

 علی محمد هاشمی