اصفهان - رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها واکسیناسیون فاز دوم واکسن کووبرکت در مراکز واکسیناسیون کرونا موجود است و فعلاً واکسن خارجی نداریم.

 

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان اصفهان اظهار داشت: در اصفهان بیشترین سرعت واکسیناسیون کرونا را داشتیم و همین سرعت بالا منجر به کمبود واکسن در استان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی با بیان اینکه در حال حاضر برای انجام دُز دوم واکسیناسیون در استان اصفهان با مشکل مواجه هستیم، ابراز داشت: به محض تأمین واکسن از سوی وزارت بهداشت این اقدام تسریع خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تنها واکسیناسیون فاز دوم واکسن کووبرکت در مراکز واکسیناسیون کرونا موجود است و فعلاً واکسن خارجی نداریم.، اضافه کرد: برای دیگر واکسن‌ها نیز بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا دو روز آینده واکسن مورد نیاز تأمین خواهد شد.

 

قابلیت انجام روزانه ۱۰۰ هزار واکسیناسیون کرونا را داریم

وی با بیان اینکه در استان اصفهان در مراکز واکسیناسیون قابلیت انجام روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار واکسیناسیون را داریم، ابراز داشت: این در حالی است که روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار دُز واکسن در اختیار این مراکز قرار می‌گیرد.

حیدری با تاکید بر اینکه از شهروندانی که زمان فاز دوم واکسیناسیون آنها فرارسیده تنها در صورت دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، اضافه کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که چنانچه پیامک دریافت نکرده و به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند به نتیجه نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه برای انجام دُز اول واکسیناسیون کرونا نیز افراد متولد سال ۴۸ فراخوان شده‌اند، اضافه کرد: برای بیماران زمینه‌ای نیز با توجه به اطلاعات موجود در سامانه الکترونیک آنها را واکسینه می‌کنیم.