به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم مستند کوتاه «ناهاتاک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید افسر در اصفهان به پایان رسید. 

«ناهاتاک» نخستین فیلمی‌ست که به طور مشخص به اقلیت‌های قومی-مذهبی می‌پردازد که در جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شهادت رسیده‌اند. 

این فیلم قصد دارد با فاصله گرفتن از فضای جنگ و با نگاهی شاعرانه، ایثار و شهادت در فرهنگ ارامنه و شهدای آن را به نمایش بگذارد. 

گفتنی‌ است نسخه ارمنی فیلم «ناهاتاک» به زودی روی میز تدوین می‌رود و پس از طی کردن مراحل فنی، آماده شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌شود. 

عوامل این فیلم عبارتند از: تحقیق، پژوهش و نویسنده: سعید افسر، مدیر فیلمبرداری: حسین سجادیان، دستیاران فیلمبردار: پویا سجادیان، حامد قطبی، محمدعلی خدابخشی، سپهر شفیع زاده، مدیر صدابرداری: متین فروزمند، دستیار صدابردار: سیدعلی هاشمی، طراح تولید: بمانی دانش خمامی، موسیقی، طراحی و ترکیب صدا: سروش عادل‌نژاد، گریم: ماحی آقابابایی، دستیار گریم: محمد مهدیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمدامین خواجه، مدیر تولید: محمدحسن محبی، مدیر تدارکات و سینه موبیل: حمید تربتیان، عکاس: محمد متین شهبازی، مشاوران پروژه: دکتر مهدی شاه نوروزی، سیدمحمدرضا علاءالدین، حجت الله ایزدی، مجری طرح: اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان. با سپاس از همراهی و مشاوره خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران.