آرمن سرکیسیان رئیس‌جمهور و نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان، با ارسال پیام‌هایی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک  سرکیسیان رئیس‌جمهور ارمنستان به مقام معظم رهبری آمده است: در شرایط دشوار جهان و به ویژه منطقه ما، ارمنستان و ایران باید همواره همکاری دوجانبه در زمینه‌های گوناگون را توسعه دهند؛ دوستی چند صدساله کشورهای ما، ضامن موفقیت این همکاری‌ها است.
رئیس‌جمهور ارمنستان ابراز اطمینان کرده است که تعمیق گفت و گوی سیاسی مبتنی بر احترام متقابل نسبت به دین و فرهنگ یکدیگر، به صلح و ثبات منطقه کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین در پیام تبریک  سرکیسیان به حجت الاسلام روحانی نیز آمده است: یقین دارم توسعه و تحکیم روابط دوستانه ما در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی که مبتنی بر سنت‌های چند صدساله است، با غلبه بر همه موانع، ادامه خواهد یافت. در شرایط دشوار منطقه، امروز بیش از هر زمان دیگری روابط ارمنستان و ایران مهم بوده و توسعه سریع آن امری ضروری است.

در پایان این پیام، سرکیسیان برای رئیس‌جمهور روحانی تندرستی و بهترین‌ها، و برای ملت دوست ایران صلح و بهروزی آرزو کرده است.

براساس این گزارش، نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان نیز با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه ، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری تبریک گفته است.

در پیام نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به رهبر انقلاب اسلامی، آمده است: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از صمیم قلب به شما و ملت دوست ایران تبریک می‌گویم. شرایط پیچیده منطقه، دوستی و احترام متقابل دو ملت را از اهمیت ویژه‌ای برخوردار کرده و همکاری‌های عمیق‌تری را امکان‌پذیر کرده است. ارمنستان در مسیر پیشبرد همکاری‌های متقابلاً سودمند با کشور دوست ایران، در راستای منافع ملت‌های ما و منطقه مصمم است. عالی‌جناب برای شما سلامتی و طول عمر و برای مردم دوست ایران، صلح و بهروزی آرزو می‌کنم.

همچنین در پیام نخست‌وزیر ارمنستان به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز آمده است: عالی‌جناب؛ چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از صمیم قلب به شما و ملت دوست ایران تبریک می‌گویم. دوستی چند صدساله و سنت‌های عمیق تاریخی بین ارمنستان و ایران بهترین مبنای توسعه و تعمیق همکاری متقابلاً سودمند است. اوضاع پیچیده ژئوپلیتیک در منطقه به اجرای سریع و کامل برنامه‌های متقابلاً سودمند در راستای منافع ملت‌های ما و منطقه اهمیت بیشتری می‌دهد. برای شما تندرستی و موفقیت و برای ملت دوست ایران، صلح و بهروزی آرزومندم.