روز دوشنبه 20 بهمن 1399 دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و هیات همراه با اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان دیدار کردند.
در ابتدا جناب استاندار ضمن تبریک سال نو میلادی و آرزوی سالی سرشار از صلح، شادی و سلامتی در سال جدید، به همزیستی مسالمت آمیز همراه با دوستی و برادری بین همه پیروان ادیان الهی در استان اصفهان اشاره کردند.

استاندار محترم اصفهان در سخنان خود به فشار اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرده و خاطر نشان ساختند، با وجودی که در اثر این همه گیری، اصفهان و صنعت گردشگری این استان دچار فشار و ضررهای بسیاری گردیده، ولی با تدبیری که توسط دولت اندیشیده شده است، طرحی به عنوان مثلث طلایی گردشگری میان استان های اصفهان، فارس و یزد اجرا خواهد شد که موضوع گردشگری ایمن را دنبال خواهد نمود.

در ادامه این دیدار اسقف کاشجیان با اشاره بر ارائه خدمات شایان استانداری و شهرداری اصفهان به همه شهروندان و خصوصاً ارامنه اصفهان، تاکید کردند که این خدمات می تواند در اعتلا نقش اصفهان به عنوان قطب گردشگری و اقتصادی ایران نقش بسزائی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در این دیدار واروژ میناسیان رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، واروژ موسسیان رئیس هیات مذهبی ارامنه، واهه طروسیان و آریس داودی رئیس دفتر شورا نیز حضور داشتند.