به نقل از سایت: mehrnews.com

 

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در پیام‌های جداگانه ای به رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران – ایروان بیش از پیش و در راستای منافع دو ملت گسترش و تعمیق یابد.

وی در بخشی از پیام تبریک به آرمن سرکیسیان، رئیس جمهوری ارمنستان گفت: امیدوارم با عنایت به پیوندهای تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دو کشور و همچنین در پرتو تلاش‌های مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد توسعه روزافزون مناسبات فیمابین در جهت تأمین منافع دو ملت باشیم.

رئیس جمهور در پیام تبریک به نیکول پاشینیان، نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز تصریح کرد: بدون تردید پیوندهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و روابط دوستانه فیمابین، بستری زاینده را برای توسعه و تعمیق روابط فراهم نموده و مردم دو کشور خواهند توانست با هم‌افزایی در مسیر توسعه، الگویی برای روابط سازنده و دوستانه میان کشورهای جهان باشند.

روحانی ابراز امیدواری کرد تا در پرتو تلاش و تعاملات نزدیک و دوستانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، شاهد آینده‌ای روشن، توأم با شکوفایی برای دو ملت باشیم.