چهارشنبه 19 شهریور 1399، سرهنگ شیرانیان رئیس جدید کلانتری 15 اصفهان، معاون وی جناب آقای رئیسی و هئیت همراه، با اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی، واروژ میناسیان، واهیک توروسیان و لوریس ناواساردیان،رئیس و اعضای شورای خلیفه گری و آریس داوودی رئیس دفتر شورا دیدار کردند.

سرهنگ شیرانیان خاطر نشان کرد که دیداربا روحانی بالا مرتبه، اسقف کاشجیان و ادای احترام به ایشان باعث خوشوقتی شان است. او آمادگی خود را برای کمک و همکاری با خلیفه گری اعلام نموده و همچنین از اعضای شورا به خاطر همکاری همه جانبه شان تشکر کرد.

اسقف سیپان کاشجیان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، مسئولیت جدید جناب سرهنگ را تبریک گفت و از وی و همکارانش بابت تلاش های بی وقفه در جهت حفظ امنیت محله ی عمدتا ارمنی نشین جلفا تشکر و قدردانی کرد، چرا که امنیت و آرامش هر محله مهمترین دغدغه ی ساکنان آن است.

رئیس کلانتری حضور ارامنه در این منطقه از شهر را فرصت بزرگی دانست و گفت که ارامنه نه تنها نقش بسزایی در حوزه های مختلف کشور داشتند، بلکه نقش پررنگی نیز در حوزه نظامی و دفاع مقدس ایفا نمودند و در این راه شهدای بسیاری تقدیم کشور نمودند. او همچنین از روابط صمیمانه ای که از اولین دیدار با شورای خلیفه گری به وجود آمده ابراز خوش حالی کرد.

در ادامه ی صحبت ها دو طرف امیدوارانه از گذر از شرایط همه گیری بیماری و برقراری سلامتی کامل در دنیا در آینده ای نزدیک سخن گفتند.

در آخر یادبودی از طرف خلیفه گری به ریاست کلانتری 15 اعطا گردید، سپس گروه در دفتر مجمع نمایندگان با آقایان طاطاوس اوهانیان و وازریک واردانیان، رئیس و نایب رئیس این مجمع ملاقات نموده و با ابراز خوشنودی از این دیدار، در مورد سازمان اداری خلیفه گری ارامنه همچنین مسائل منطقه ای به گقت و گو پرداختند.