به نقل از سایت: irna.ir

 

به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «آرارات میرزویان» روز دوشنبه با صدور پیام تبریکی خطاب به محمدباقر قالیباف اظهار داشت: از سوی مجلس ملی جمهوری ارمنستان و شخص خود، انتخاب حضرتعالی را به سمت مقام والا و پرمسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم و برای حضرتعالی در راه تحقق رسالت خود موفقیت آرزو می‌کنم.


رییس مجلس ملی جمهوری ارمنستان افزود: با تجربه فراوانی که در عرصه دفاع و امنیت جمهوری اسلامی ایران و نیز اداره تهران اندوخته‌اید مطمئناً در مقام ریاست قوه مقننه نیز به دستاوردهای چشمگیری نائل خواهید شد.


میرزویان با بیان اینکه ارمنستان برای قرن‌ها روابط دوستانه و صمیمانه موجود بین دو کشور اهمیت خاص قائل است، گفت: امروز دستور کار کلی روابط بین دو کشور، در برگیرنده تماس‌های وسیع فرهنگی، روابط بین ادیان و همکاری‌های اقتصادی می‌باشد.


وی خاطرنشان کرد: معتقدم که در مدت ریاست حضرتعالی همکاری‌های بین‌المجالس ارمنستان و ایران به مسیر رو به رشد خود ادامه داده و موجب پدید آمدن شتاب جدید در همکاری‌های دو کشور در راستای مساعدت به حاکمیت‌ها و رفاه مردم ارمنستان و ملت دوست ایران خواهد شد.