صبح روز یک شنبه، 6 بهمن 1398، طی یک دیدار رسمی در استانداری اصفهان، پروانه فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران تقدیم این شورا گردید.

در این دیدار که به ریاست حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، و با حضور علی اصغر رفیعی نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات، علی استوار معاون امور سیاسی و مریم چاووشی دبیر احزاب استان و همچنین اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران انجامید، حیدر قاسمی پس از تقدیم پروانه فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران به واروژ میناسیان رئیس این شورا، بر نقش موثر جامعه ارامنه اصفهان تاکید کرده و با ذکر فرصت های اجتماعی ارامنه در اصفهان، نوع دوستی در محله جلفا به عنوان یکی از محله های تاریخی این شهر، احساس تعلق به اصول و مبانی شهروندی و ملیت و وسع و توانایی بسیار خوب جامعه ارامنه برای اعتلای جامعه و دیدگاه مشترک بین مسلمانان و ارامنه درخصوص تقویت همزیستی پیروان ادیان در ایران، هم از جانب مسئولین حکومتی و هم از طرف مسئولین ادیان مختلف، راه کارهایی را پیشنهاد نمودند. 

علی اصغر رفیعی نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه  بر اهمیت مشارکت جامعه ارامنه در این انتخابات تاکید نمودند. 

واروژ میناسیان رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران خاطرنشان کردند که مسئولین جامعه ارامنه تمامی امکانات و تلاش خود را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات و فراهم نمودن حضور ارامنه در این انتخابات را بکار خواهند گرفت.

در پایان این دیدار آقای میناسیان و دیگر اعضای شورا از مسئولین استانداری اصفهان در خصوص صدور پروانه فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران تشکر کرده و همچنین بر حمایت بی شائبه تمامی نهادهای دولتی از ارامنه اصفهان و جنوب ایران تاکید نمودند.