به نقل از سایت: www.alikonline.ir

«آلیک» - روز پنجشنبه (دوم اسفند ماه) پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹، آرن داوودی کاپیتان تیم ملی ایران در این بازی با بوسیدن چهار گوشه زمین بسکتبال و در میان تشویق هواداران و هم تیمی هایش از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

آرن داوودی پس از خداحافظی از بازی‌های ملی در این مورد توضیح داد: زمان این رسیده بود که میدان را به جوان‌ترها بدهم و در این مورد از قبل تصمیم خود را گرفته و با کادر فنی در میان گذاشته بودم.

داوودی ادامه داد: زمان این اتفاق رسیده بود و باید نسل بسکتبال عوض شود. تلاش زیادی کردیم و قهرمانی های زیادی بدست آوردیم اما باید به جوان ها بها بدهیم تا وارد میدان شوند.

کاپیتان تیم بسکتبال ایران در مورد تصمیمش برای خداحافظی در بازی مقابل ژاپن توضیح داد: این بازی نسبت به بازی مقابل استرالیا آسان ‌تر بود و‌ می‌ خواستم با پیروزی از تیم ملی خداحافظی کنم اما نشد. بازی مقابل استرالیا نیز تنها سه روز با این بازی فاصله داشت که به همین دلیل فرق زیادی نمی ‌کرد که امروز یا یکشنبه هفته بعد این تصمیم را اعلام کنم.

داوودی همچنین از همه تماشاگرانی که در این بازی حضور یافته و تیم ملی را حمایت کردند تشکر کرد و گفت امیدوارم در بازی روز یکشنبه مقابل استرالیا نیز تیم ملی را حمایت کنید.