به نقل از سایت: www.icana.ir

ژرژیک آبرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی نبود که برای تغییرات اقتصادی یا فرهنگی باشد، این انقلاب ریشه تاریخی و ریشه در تفکر و باورهای مردم دارد.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس افزود: ایران با رژیم سابقی که در آن زمان حکمفرما بود، تقریبا بخشی از کارگزاران رژیم سلطه جهانی به رهبری آمریکا بود. کشور ما استقلال نداشت و خودمختار نبود بلکه در چینش پازل تصویر کل دنیا، یک مرکز بسیار مهم و مرکز قدرتی بود که در اختیار رژیم‌های استکباری به سرکردگی آمریکا قرار داشت.

وی اظهار داشت: مهمترین چیزی که انقلاب نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای جهان داشت این بود که یک مبارزه مهم و راهبردی با استکبار جهانی را آغاز کرد و این مبارزه چیزی نبود که در کوتاه مدت بتواند به هدف برسد بلکه یک مبارزه و راه و روش زندگی است که تا به هم ریختن نظام سلطه ادامه خواهد داشت.

انقلاب آغاز مبارزه ای است که تا برقراری عدالت در جهان ادامه دارد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک نهضتی بر ضد استکبار جهانی بود، درحالی که استکبار خود زاییده‌ای باطل است و می‌خواهد انسان را مطیع و برده خود کند؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آغاز یک مبارزه‌ای است که تا برپایی عدالت در جهان ادامه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ارامنه و سایر ادیان توحیدی به اندازه سایر آحاد ملت ایران بعد از انقلاب دچار تحول شدند، خاطرنشان کرد: تحولی که نشان از بیداری و ایستادن در برابر باطل دارد و تمام آحاد ملت ایران از این نعمت برخوردار شدند؛ امیدوارم که این انقلاب اسلامی همواره به اهداف خود دست پیدا کند.