به نقل از سایت: www.irna.ir

ژرژیک آبرامیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: این نامه به ریاست مجلس نوشته شده و اصل موضوع این است که معضل اصلی استان اصفهان یعنی تامین آب تا به حال حل نشده است . 

وی افزود: در بودجه سال آینده که به مجلس خواهد آمد بار دیگر برای احیای رودخانه زاینده رود اعتبارات ملی در نظر گرفته نشده و این اعتبار در ردیف های مرتبط لحاظ شده است. 

نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران اضافه کرد: ما برای اینکه بتوانیم از حداقل حقوق شهروندان دفاع کنیم با وزیر نیرو و مسئولان برنامه و بودجه صحبت هایی انجام دادیم . 

وی افزود: در نامه ای که امضای من در ذیل آن آمده تصریح شده که چنانچه در بودجه سال آینده نیز برای حل مشکل آب استان اصفهان اعتبار ملی درنظر گرفته نشود، از سمت خود کناره گیری خواهیم کرد. 

آبرامینان با بیان اینکه تاکنون نمایندگان اصفهان در مجلس کناره گیری خود را اعلام نکرده اند، توضیح داد: این یک نامه ای است که خطاب به رئیس مجلس نوشته که اگر به این پیشنهادها به صورت موثر ترتیب اثر داده نشود نمایندگان اصفهان مجبور به کناره گیری هستند.

روز چهارشنبه نامه ای به امضای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی مبنی کناره گیری از این سمت خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس منتشر شد.

در این نامه خطاب به رئیس مجلس آمده است: با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور در فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی احیای رودخانه زاینده رود را در حضور مردم اعلام و سال ها از آن قرار ، می گذرد احیای زاینده رود که هیچ سازمان برنامه و بودجه علیرغم پیگیری بسیار زیادی که انجام شده است حتی از گذاشتن اعتبار و ردیف مرتب با تامین آب شرب ( که در سال جاری تا مرز بحران جلو رفت ) خودداری کرده لذا در صورتیکه نتوانیم حداقل حق مردم استان و جمعیت چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آنها از طریق این دولت تامین نماییم دلیلی بر این حضور در مسئولیت نمایندگی نمی بینیم . 

نمایندگان استان اصفهان در مجلس در این نامه اضافه کردند: ما امضا کنندگان ذیل استعفای خود را تقدیم و از زمان تقدیم از حضور در صحن و کمیسیون ها خودداری می کنیم تا تکلیف مشخص گردد. 

استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دارای 20 نماینده است.