به نقل از سایت: www.yerevan.mfa.ir

سرکار خانم معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی که به منظور شرکت در اجلاس پارلمانی کشورهای عضو همکاری اقتصادی دریای سیاه به ایروان سفر نموده است، روز سه شنبه 1397/8/6 در حاشیه مراسم افتتاحیه این اجلاس با جناب آقای آرا بابلویان رئیس محترم مجلس ارمنستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار خانم علیشاهی ضمن ابلاغ سلام های گرم جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به آقای بابلویان ابراز امیدواری نمود همکاریهای پارلمانی بین دو کشور بیش از پیش توسعه یابد. ایشان ضمن اشاره به اینکه اقلیت های مذهبی بویژه ارامنه در ایران آزادانه مناسک مذهبی خود را انجام می دهند، از میزبانی و مدیریت خوب ارمنستان در این اجلاس تشکر نمودند.  

جناب آقای بابلویان نیز با اشاره به روابط و مناسبات دوستانه بین دو کشور تاکید کردند ارمنستان هميشه و در همه حال در كنار كشور دوست و همسايه خود ايران بوده و خواهد بود. ایشان ضمن اشاره به اینکه ارامنه طی قرن های متمادی با صلح و آرامش در کنار برادران مسلمان خود در ایران زندگی می کنند، از دولت، مجلس و بویژه مردم مهمان نواز ایران تشکر نمودند.