به نقل از سایت: www.icana.ir

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر تعامل قوای مقننه و قضاییه، ‌گفت: هر چه این تعامل و همفکری بیشتر باشد به نفع کشور و مردم است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ژرژیک آبرامیان مطرح کرد: قوای قضاییه و مقننه در این ساختار حتما باید با هم تعامل داشته باشند و هر چه این تعامل نزدیک‌تر و عمیق‌تر باشد کشور از آن استفاده خواهد کرد.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر زیاد این ارتباط و تعامل بین دو قوه قابل حس نیست اما باید سعی کنیم تا در هر دو قوه تعاملات در حیطه و چارچوب وظایف به حد اعلا برسد و همکاری‌ها بسیار عمیق باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد ما برخی مباحث را نباید بیش از حد بزرگنمایی کنیم که نمونه آن قانونگذاری است. کشور ما در حال حاضر با تورم قانون روبروست و در مقابل ما نیاز داریم که ارتباطات در سطوح دیگر راحت‌تر انجام شود تا اینکه بخواهیم برای آن قانون بنویسیم.

به گزارش ایسنا؛ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «مجلس همیشه آمادگی همکاری در زمینه تدوین قوانین را دارد» گفت: تا به حال ندیده‌ام که کوتاهی از طرف مجلس اعمال شده باشد لذا تعامل و همفکری این دو قوه به نفع کشور و مردم خواهد بود./