به نقل از سایت: www.tasnimnews.com

خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به بهره مندی کامل ارامنه از حقوق شهروندی در ایران، گفت: در روزگار فعلی که شرایط سختی در دنیا حاکم است، باید راهکارهای حل مشکلات فعلی آن از ادیان گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اسقف گریگور چیفتچیان ظهر امروز در دیدار با نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تبریک حسن ظن مقام معظم رهبری در انتخاب حجت الاسلام آل هاشم به امامت جمعه تبریز و نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: امیدواریم حضور شما باعث وحدت و انسجام بیشتر اقوام و ادیان در این استان باشد.

وی با اشاره به بهره مندی کامل ارامنه از حقوق شهروندی در ایران، گفت: در روزگار فعلی که شرایط سختی در دنیا حاکم است، باید راهکارهای حل مشکلات فعلی آن از ادیان گرفته شود.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی تهران، افزود: این اقدام نکوهیده موجب شد تا وحدت مردم بیشتر شود و هم اکنون جامعه ارامنه ایران با همبستگی هر چه بیشتر در کنار مردم هستند.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان تاکید کرد: در هر کشور و قوم، افراد بدکار و خائن وجود دارند اما جامعه ارامنه در جهت وفاداری به نظام حرکت می‌کنند و از این جهت نقطه ضعفی در ما وجود ندارد.