به نقل از سایت: www.icana.ir

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به داعش در واقع واکنش نرم جمهوری اسلامی بود و اگر نیاز باشد جواب سنگین‌تری به تروریست‌ها داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ ژرژیک آبرامیان  در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در "دیرالزور" سوریه، بیان کرد: در مجموع واکنش ایران اسلامی قابل پیش‌بینی بود چون بلافاصله بعد از حادثه تروریستی در تهران بسیاری از متخصصان که به مسائل ایران اشراف داشتند این موضوع را مطرح کردند که واکنش ایران شدید خواهد بود. یعنی همه انتظار داشتند که جمهوری اسلامی در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد.

نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان ما هم عنوان کرده بودند که از تروریست‌ها انتقام سختی خواهند گرفت و به نظر من این یک دفاع مشروع بود و به آنانی که در خصوص ایران برنامه‌های سوئی دارند پیغام روشنی داد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم گفت: به‌هرحال زدن مقر فرماندهی و مرکز کنفرانس و تشکیلات داعش کاری بود که به نحو احسن صورت گرفت و ما در واقع به دقت واکنش‌های منطقه‌ای را دنبال می‌کنیم و امیدواریم تروریست‌ها درس خوبی از این اقدام گرفته باشند.

آبرامیان تصریح کرد: در خصوص تلفات داعش در این حمله موشکی هنوز خبر موثقی دریافت نکرده‌ایم اما اخبار غیررسمی می‌گوید تلفات داعش ۳ رقمی است و به تشکیلات آنان صدمه زیادی وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع همین رفتار ایران نشان داد که ما با تأنی و با تفکر رفتار می‌کنیم و هر جا پای امنیت مان در میان باشد با اقتدار عمل می‌کنیم و از منافع ملی خودمان به‌خوبی دفاع خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا؛ عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفیم که خون هم‌وطنان بی‌گناه در حادثه تروریستی ریخته شد، اما امیدوارم روزی یک صلح پایدار در تمام دنیا حاکم شود./