به نقل از سایت: www.alikonline.ir

جناب آقای دکتر لاریجانی،
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،
 

اینجانبان ضمن عرض تسلیت حضور مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان و آرزوی شفای عاجل جهت مجروحین و مصدومین، حملات تروریستی به مرقد مطهر امام خمینی و مجلس شورای اسلامی را شدیداً محکوم می کنیم.

این حملات نشانه ای دیگر از وجود دسیسه برنامه ریزی شده ای علیه کشورمان بود که از سوی قدرت های استکباری و توسط مزدوران مرتجع منطقه طراحی و عملیاتی شده است. اگر عدم محکومیت صریح این جنایات از سوی ترامپ را در کناربیانات خصمانه اردوغان علیه تمامیت ارضی ایران، اتهامات واهی مقامات سعودی در مورد جنگ افروزی های ایران در منطقه و تهدیدات مکرر نظامی از سوی ناتانیاهو، قرار دهیم آنگاه مولفه های اصلی این سیاست ضدایرانی بوضوح هویدا می گردد که همانا وارد کردن خدشه به روند رشد مردمسالاری دینی در کشور، برهم زدن ثبات ساسی و امنیتی و ایجاد وقفه در نقش آفرینی های ایران در تحولات منطقه و مبارزه بین المللی علیه افراطی گری و تروریسم است.

بنیان کشور عزیزمان ایران به عنوان کشوری دارای ثبات سیاسی، مشی رشد مردمسالاری و صلح پایدار در منطقه با چنین اقدامات مذبوحانه تروریستی متزلزل نخواهد شد. شک نداریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری، و با تکیه بر انسجام و عزم ملی بر این دسیسه شنیع ضد ایرانی نیز فائق خواهیم آمد و نقش  مقتدر ایران در روند برقراری صلح و ریشه کنی تروریسم در منطقه تداوم خواهد داشت.

 
                کارن خانلری                                                                         ژرژیک آبرامیان
نمایندۀ مسیحیان ارمنی شمال کشور                                       نمایندۀ مسیحیان ارمنی جنوب کشور 
    در مجلس دهم شورای اسلامی                                               در مجلس دهم شورای اسلامی