صبح روز دوشنبه، مورخ 7 فروردین 1396، جانشین جاثلیق پیشوای مذهبی ارامنه حوزه سیلیسی و نائب اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران روحانی ارشد سیپان کچجیان به همراه هیئتی متشکل از نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی آقار ژرژیک آبرامیان و گروهی از مسئولین شورای خلیفه گری و هیئت مذهبی با فرماندار اصفهان جناب آقای احمد رضوانی دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی صورت گرفت، طرفین مراتب تبریکات خود را تقدیم یکدیگر نموده و آرزوی سلامتی، خوشبختی و سالی سرشار از موفقیت و صلح برای مردم ایران کردند.

روحانی ارشد سیپان کچجیان ازطرف خود، هیئت همراه، مسئولین خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران و همه ی آحاد جامعه ی ارامنه اصفهان انتصاب جدید آقای رضوانی را در سمت فرمانداری اصفهان به ایشان تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که ایشان همچون گذشته صادقانه و ایثارگرانه در خدمت کشور ایران، شهر اصفهان و مردم خواهند بود.

فرماندار اصفهان جناب آقای احمد رضوانی نیز اطمینان دادند که تجربیات سی ساله ی خود در حیطه ی فعالیت های دولتی را صرف خدمت به جامعه و شهر اصفهان که مظهر تعامل و همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان توحیدی می باشد خواهد کرد.