به نقل از سایت: www.isna.ir

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان با سرلشکر هونان بوغوسیان معاون اول (قائم مقام) رئیس پلیس جمهوری ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار سردار مرتضی میرزایی ضمن اشاره به روابط صمیمانه و دوستانه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، آمادگی پلیس کشورمان را برای همکاری در زمینه های مرتبط با فعالیت های پلیسی و زمینه های مورد علاقه طرفین ابراز کرد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران تجارب مفید و ارزشمندی در مبارزه با مواد مخدر، روش ها و شیوه های پیشگیری و مبارزه با جرائم مرتبط با مواد مخدر دارد، از اعلام آمادگی کشورمان برای انتقال تجارب به پلیس ارمنستان سخن گفت.

سرلشکر بوغوسیان قائم مقام رئیس پلیس جمهوری ارمنستان با اشاره به روابط عمیق تاریخی بین دو ملت ایران و ارمنستان، به روابط خوب و صمیمانه خود با سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اشاره کرد و تعهد پلیس دو کشور را برای همکاری در زمینه کاهش جرائم در دو کشور مورد تاکید قرار داد.

سرلشکر بوغوسیان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد طرف ایرانی برای مبادله تجارب میان پلیس ایران و ارمنستان، فضای مناسب ایجاد شده در روابط سیاسی بین مقام های دو کشور را زمینه ساز همکاری‌های پلیس دو کشور برای ارتقای همکاری‌های پلیسی دانست و آمادگی پلیس ارمنستان را برای همکاری در تمام زمینه ها اعلام کرد.