بعد از ظهر روز یکشنبه مورخ 5 دی 1395، نایب اسقف و جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران روحانی ارشد سیپان کِچِجیان به همراه گروهی متشکل از رؤسای هیئت های مختلف خلیفه گری، با استاندار محترم اصفهان دکتر رسول زرگرپور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و رییس دبیرخانه ی ادیان توحیدی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان جناب آقای فریدون الهیاری نیز حضور داشتند.

استانداراصفهان ضمن خیر مقدم به میهمانان، با بیان اینکه روابط استانداری-خلیفه گری تا به امروز بسیار شایسته و صمیمانه بوده است، ابراز امیدواری کرد که با درایت نایب اسقف و جانشین پیشوای مذهبی و همیاری شورا و هیئت های خلیفه گری این روابط بیش از پیش مستحکمتر و نزدیکتر خواهند شد.

در ادامه روحانی ارشد سیپان کِچِجیان با ابراز خوشحالی از این دیدار و بیان تشکر جهت فرصت داده شده، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های استاندار اصفهان و توجه ایشان به مسائل و مشکلات ارامنه، از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون مدیران و مسئولین شهری و استانی اصفهان را درخواست کرد، تا بتوانند در اجرای مسئولیت های سنگین و حساس خود در خصوص حفظ طبیعت زیبا و همچنین شرایط بسیار مطلوب و پسندیده ی همزیستی پیروان ادیان توحیدی و اقوام مختلف اصفهان موفق باشند.