به نقل از سایت: www.yjc.ir

 

ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با نماینده ارامنه جنوب کشور نزدیک ترین انسان ها را از نظر محبت و دوستی به مسلمانان، پیروان دین مسیح (ع) معرفی کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اظهار داشت: کشورهای جنگ طلبی همچون آمریکا که خود را پیرو دین مسیح می دانند مسیحیان بی مذهب هستند چرا که جنگ و آتش افروزی در مرام حضرت عیسی(ع) و دین مسیح نمی گنجد.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: همان طور که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله در زمان حیات خود در کنار یهودیان و مسیحیان مکه زندگی می کردند، ملت مسلمان ایران نیز با مسیحیان و یهودیان به جز صهیونیسم که مبارز با اسلام و مسلمین هستند پیمان برادری و اخوت بسته است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: اصلاح امور مردم قبل از اصلاح هادی مردم مطابق با حدیث مولا امیرالمومنین(ع) همانند شخصی است که قصد دارد سایه ی چوب کجی را راست کند قبل از اینکه چوب را راست نماید.

ژرژیک آبرامیان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران بعنوان نماینده منتخب ارامنه معرفی شد.

گفتنی است ارامنه کشور در مجلس شورای اسلامی دارای دو نماینده (تهران و شمال - اصفهان و جنوب کشور) هستند.