به نقل از سایت: www.irna.ir

پیروان ادیان توحیدی در اصفهان به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز چهارشنبه از سوی انجمن زرتشتیان و کلیمیان اصفهان، دبیرخانه ادیان توحیدی، شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران و انجمن آشوریان صادر شده، دهه فجر یادآور حماسه مشت ها و فریادهای تاریخ ساز و حماسه ساز ملت قهرمان و سربلند ایران توصیف شده است.

این بیانیه حاکیست: دهه فجر یادآور نغمه های سرخ و جاودانی است که در رهگذر بادهای تند پاییزی، چکامه بلند فریاد سرودند و در چشم انداز آفتاب و سایه سار ایمان خویش، در موج خون خود شناور گشتند.

در این بیانیه افزوده شده است: سالیاد دهه فجر تکرار خاطره همه موج ها و حرکت ها و فریادهاست و ما یاد و خاطره همگی حنجره های سرخ و شقایق های پر پر را در صبحگاه فجر پاس می داریم.

در استان اصفهان هفت هزار نفر ارمنی، سه هزار نفر کلیمی و 150 نفر زرتشتی، سالیان سال است که در کنار هموطنان مسلمان خود با صلح و صفا زندگی می کنند.

 

به نقل از سایت: www.yjc.ir

حضور گسترده اقلیت های مذهبی شیراز در جشن بزرگ انقلاب

اقلیت های مذهبی شیراز در جشن بزرگ انقلاب حضور چشمگیری داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان شیراز همدوش با مردم سراسر کشور پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و با حضور خود توطئه های دشمنان نظام را نقش بر آب کردند.

هرموند آراتونیان رییس نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز در این مراسم گفت: ارامنه شیراز همچون دیگر هموطنان امسال پرشور تر از گذشته همپای برادران و خواهران خود به صورت متحد در جشن بزرگ انقلاب حضور یافتند.