به نقل از سایت: www.ostan-es.ir

 

به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيشواي مذهبي ارامنه ي اصفهان و جنوب ايران با ارسال پيامي اين ايام مبارك را به استاندار اصفهان و همه ي مردم ايران تبريك گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان، در آستانه ي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ۲۲ بهمن، پيشواي مذهبي ارامنه ي اصفهان و جنوب ايران با ارسال پيامي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را به دكتر رسول زرگرپور تبريك گفت.

 

متن اين پيام بدين شرح مي باشد:

جناب آقاي دكتر رسول زرگرپور

اين روزهاي روزهايي ماندگار و فراموش ناشدني در تاريخ ملت برزگ ماست، روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي، انقلابي كه مبتني بر بينش عميق توحيدي و مديون حضور و از جان گذشتگي همه اقشار جامعه بود.

از طرف خود و شوراي خليفه گري و جامعه ي ارامنه ي اصفهان و جنوب ايران خجسته سالروز پيروزي درخشان ملت ايران را به شما و همه ي آنان كه در تحقق اين افتخار ماندگار سهيم بودند شادباش مي گوييم.

فرصت را غنيمت شمرده و به اجرا در آمدن توافق تاريخي ميان ايران و گروه ۵+۱ و لغو تحريم هاي ظالمانه عليه ايران را صميمانه تبريك مي گوييم. توافقي كه تمام مردمان و دولت ها را متوجه ي حقوق ايران و ايراني كرد. باشد كه بيش از اين شاهد پيشرفت و صلح ميهن عزيزمان باشيم.