به نقل از سایت: www.ostan-es.ir

 

به مناسبت آغاز سال نوي ميلادي دكتر رسول زرگرپور با حضور در منازل دو تن از آزادگان و جانبازان ارامنه ي دوران دفاع مقدس با آنان ديدار نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري اصفهان، دكتر رسول زرگرپور به مناسبت آغاز سال نوي ميلادي، با حضور در منازل دو تن از آزادگان و جانبازان ارامنه ي دوران دفاع مقدس با آنان ديدار و گفتگو نمود.

استاندار اصفهان در ديدار با آزاده و جانباز سرافراز سورن هاكپيان كه در عمليات مرصاد به اسارت در آمده بود، گفت: مردم ايران به شما افتخار مي كنند زيرا از موضع ايراني بودن ايثار نموديد.

وي آرزو كرد سال جديد سالي پر خير و بركت و سلامتي براي وي و همچين براي همه ي بشريت، سالي همراه با صلح و آرامش و آسايش باشد.

دكتر زرگرپور همچنين در ديدار با ورژ ميناسيان ضمن استماع خاطرات اين آزاده ي دلاور از دوران اسارت و برخورد و كمك و حمايت هاي بسيجيان ايراني از همرزمان مسيحي در داخل اردوگاه، اظهار اميدواري نمود كه سايه ي خانواده ي محترم شهدا، جانبازان و ايثارگران بر سر ملت ايران مستدام باشد.

گفتني است آزاده ي سرافراز سورن هاكپيان يك جلد از كتاب خاطرات شيرين دوران اسارت خود تحت عنوان "وقتي قشقره ها را مي كشند" را به استاندار اصفهان تقديم نمود.