به نقل از سایت: www.yerevan.mfa.ir

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با وزیر ارامنه خارج کشور ارمنستان

در تاریخ 1394/9/20 جناب آقای دکتر محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خانم هرانوش هاکوپیان، وزیر ارامنه خارج کشور ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دکتر صلاحی با اشاره به روابط تاریخی ارامنه و ایرانیان از توجه ویژه شهرداری تهران به محله های ارمنی نشین در تهران و آثار تاریخی و کلیساهای ارمنی شهر تهران خبر داد. خانم هاکوپیان نیز با بی نظیر دانستن نحوه تعامل ایرانیان با جامعه ارمنی و آثار تاریخی ارامنه در آن کشور در بین همه کشورهای جهان آمادگی وزارت متبوع خویش را برای تقویت همه جانبه روابط با ایران را اعلام کرد.

 

به نقل از سایت: www.yerevan.mfa.ir

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با وزیر فرهنگ ارمنستان

جناب آقای دکتر محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  در تاریخ 1394/9/20 با خانم هاسمیک پوغوسیان، وزیر فرهنگ ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار وزیر فرهنگ ارمنستان با اشاره به برخی برنامه ریزیهای صورت گرفته برای گسترش روابط فرهنگی بین  ایران و ارمنستان خواستار تلاش برای اجرایی کردن آنها شد. دکتر صلاحی نیز از آمادگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای کمک به تقویت روابط فرهنگی بین دو کشور بویژه بین شهرهای تهران و ایروان خبر داد.

 

به نقل از سایت: www.yerevan.mfa.ir

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رهبر مذهبی ارامنه جهان

جناب آقای دکتر محمود صلاحی، رئیس محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ 1394/9/18 با عالیجناب، گارگین دوم، رهبر مذهبی ارامنه جهان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار عالیجناب گارگین دوم با اشاره به وجود نمادهای ایرانی در بناهای تاریخی ارمنستان حتی در کلیساهای تاریخی شهر مذهبی اچمازین، بر گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور بویژه شهرهای تهران و ایروان تاکید کرد. جناب آقای دکتر صلاحی نیز گفتگوی ادیان را از مهمترین راههای مبارزه با خشونت مذهبی در جهان کنونی ارزیابی کرد.

 

به نقل از سایت: www.yerevan.mfa.ir

دیدار رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معاون شهردار ایروان

جناب آقای دکتر محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ 1394/9/18 با هایک نرسیسیان، معاون فرهنگی - اجتماعی شهرداری ایروان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آقای دکتر صلاحی از آمادگی شهرداری تهران برای گسترش همه جانبه روابط با شهرداری ایروان خبر داد. معاون شهردار ا یروان نیز با اشاره به برخی همکاریهای شکل گرفته بین تهران و ایروان، گسترش روابط فرهنگی بین دو شهر را زمینه ساز گسترش روابط در سایر زمینه ها قلمداد کرد.