كارگاه آموزشي صلح و همزيستي مسالمت‌آميز ويژه زنان اديان الهي با همکاری دفتر امور بانوان وخانواده استانداري اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در روز پنجشنبه، مورخ 29 مرداد 1394، در محل سالن همايش‌هاي اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد. در این همایش نماینده شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، اعضای انجمن خیریه زنان ارامنه جلفا-اصفهان و اعضایجمعیت خیریه بانوان ارمنی و نمایندگان ادیان الهی حضور داشتند.

در ابتدای این همایش مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده، سركار خانم سهيلا اثني عشران، با عرض خوشامدگویی به مدعوین و تشکر از برگزار کنندگان این کارگاه آموزشی فرمودند که جهت داشتن آینده ای مملو از صلح و دوستی و برای رسیدن به گفتگوی تمدن ها، باید از کودکان شروع کرد. وی خاطر نشان نمود که اینچنین همایش هایی خود باعث و بانی این امر می شود که در آینده کودکان بتوانند با صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنند.

سپس معاون امور زنان اتاق بازرگانی خانم اخوان ضمن ایراد سخنرانی در رابطه با توانمندی و قدرت زنان تاکید نمود که مادر توانمند نسل بهتری را برای جامعه پرورش می دهد.

در ادامه دکتر یزدی خواست، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در حوزه روانشناسی بالینی، در رابطه با مبحث فرزندپروری و شاخص های مهم برای رشد صحیح کودک سخنرانی نمودند.

و در آخر خانم ندا واشیانی پور، کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، در رابطه با فعالیت های شورای شهر در خصوص بانوان و تاسیس بانوکده های جدید و ایجاد فضاهای جدید برای تفریح هدفمند کودکان سخن گفتند.