مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی صلح و وحدت ویژه کودکان و نوجوانان ادیان الهی با شعار «کودک، صلح و وحدت» ظهر روز پنج شنبه، 29 مرداد 1394، در سالن اجتماعات «آلِنوش طِریان» مجتمع آموزشی ارامنه اصفهان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران جناب مهندس ورِژ دِرماردیروسیان و تعدادی از روحانیون و مسئولین خلیفه گری ارامنه و مدعوین دولتی برگزار گردید.

در آیین اختتامیه این جشنواره کودکان و نوجوانان شرکت کننده، فعالیت های هنری خود را در زمینه های موسیقی، آواز، دکلمه، تئاتر و نمایش که در دو روز کاری جشنواره  خلق و تمرین کرده بودند به نمایش گذاشتند.

هدایایی به رسم یادبود توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، دکتر کامران و رئیس جامعه صابئین مندائی جناب آقای چهیلی تقدیم مسئولین موسسه «کودک و صلح پایدار»، شورای خلیفه ارامنه اصفهان و جنوب ایران و مربیانی که گروه های کودکان و نوجوانان را همراهی کرده و یا در طی روزهای برگزاری جشنواره در زمینه های مختلف آنان را آموزش داده بودند گردید.  پس از آن بیانیه جشنواره بین المللی صلح و وحدت قرائت گردید.

در انتهای برنامه، حاضرین از نمایشگاهی که از فعالیت های کودکان و نوجوانان شرکت کننده در جشنواره برپا شده بود دیدن کردند.