به نقل از سایت: www.yjc.ir

 

هیئت برگزار کننده مراسم یکصدمین سالگرد نسل کشی ارامنه وابسته به شورای خلیفه گری ارامنه تهران به مناسبت هفته منابع طبیعی و فرا رسیدن یکصدمین سالگرد نسل کشی ارمنیان اقدام به کاشت نمادین یکصد درخت در منطقه سوهانک استان تهران به یاد و خاطره شهدای ارمنی جنگ تحمیلی و یک و نیم میلیون قربانی نسل کشی ارمنیان نمود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم حقانی معاون اداره کل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان تهران در سخنانی گفت: پیشنهاد می‌کنم در آینده نزدیک بنای یاد بودی در این منطقه از جنگل برای مشخص شدن تعلق این قطعه به شهدای ارمنی نصب شود.

در قسمت دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سالاری نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از هیئت برگزار کننده این مراسم اظهار امیدواری کرد که این درختان  به بهترین نحو نگهداری خواهند شد و گفت: بهتر است همگی ما گاهی اوقات به اینجا آمده و در نگهداری این درختان همکاری کنیم.

گفتنی است، در انتهای این مراسم واهیک آقا کیان عضو هیئت برگزار کننده یکصدمین سالگرد نسل کشی ارمنیان در جملاتی از تمامی ارگان‌های ذیربط که امکان مراسم درختکاری را فراهم کردند تشکر کرده و اظهار امیدواری نمود که این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه یابد.