یکشنبه، مورخ 21 دی 1393، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی فرماندهی ارشد ارتش منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری به همراه گروهی از مسئولین بلندپایه ارتش، در محل کلیسای وانک با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران عالیجناب اسقف اعظم بابگن چاریان، رئیس هیئت مذهبی و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان و شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و گفتگو کردند. 

در محیطی صمیمی، حاضرین به مناسبت های ایام سال نو میلادی، تولد حضرت عیسی مسیح و تولد پیامبر اسلام تبریکات خود را تقدیم یکدیگر نمودند. طرفین، بر نقش ارتش در حفظ صلح و آرامش در مرزها و امنیت، یکپارچگی و اقتدار کشور تاکید کرده و علی رقم شرایط ناآرام موجود در منطقه، ثبات امنیت در کشور جمهوری اسلامی ایران را نشانی از درایت و هوشیاری رهبران و روسای کشور دانستند. عالیجناب اسقف اعظم بابگن چاریان و امیر سرتیپ دوم رضا جهادی با اشاره به توجه خاصی که رهبر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین نیروهای مسلح نسبت به سربازان اقلیت های مذهبی در ارتش دارند، این امر را گواهی بر احترام متقابل دانستند.

حاضرین در این دیدار، از خداوند منان خواهان سلامتی و طول عمر برای تمامی مسئولین والامقام کشور و همچنین کلیه نیروهای مسلح حافظ صلح، آزادی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران شدند.

در پایان دیدار امیر سرتیپ دوم رضا جهادی و مسئولین خلیفه گری هدایایی به رسم یادبود تقدیم یکدیگر کردند.