منبع: سایت  www.mehrnews.com

 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و بازسازی قفقاز از تاریخ 22 تا 24 اسفند ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه های ایروان ارمنستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه بخش‌های  فناوری های ساخت و ساز ، مواد ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، مصالح و موادتامین کننده ، ابزارآلات، سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، ماشین آلات، در وپنجره، موادشیمیایی ، سرامیک ، سنگ ، کفپوش ،فناوری خنک کننده ها، کلید و پریز،سیم و کابل ، استخر و سونا ارائه و عرضه خواهد شد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و بازسازی قفقاز در محل دائمی نمایشگاه های ایروان و توسط اتحادیه تولیدکنندگان و تجار ارمنستان و با حضور شرکت‌های حوزه صنعت ساختمان کشورهای قفقاز، روسیه، هلند، اکراین و گرجستان در ارمنستان برگزار می‌شود.

غلامرضا رضاییان عضو اتاق و مدیر اجرایی نمایشگاه ارمنستان درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: کشور ارمنستان در چهار راه اروپا-‌ خاورمیانه واقع شده و امكان استفاده از موقعیت جغرافیایی و روابط تجاری و اقتصادی خود با اروپا، خاورمیانه و كشورهای تازه استقال یافته را در جهت افزایش حجم تجارت بین كشورها دارد، می‌تواند مركزی مناسب برای آغاز همكاری‌های تجاری و بین المللی باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به بافت‌های قدیمی در بیشترهای منطقه قفقاز و بوِه ارومنستان، طی سال‌های اخیر در صنعت ساختمان، ساخت و ساز و شهرسازی پیشرفت چشمگیری در این کشور صورت گرفته است.

رضائیان افزود: حجم مبادلات ج.ا.ایران با ارمنستان در سال 1392 بالغ بر 320 میلیون دلار بوده و همچنین کشور ارمنستان در رده بندی سازمان توسعه تجارت ایران از اولویت اول بازار هدف صادراتی جمهوری اسلامی ایران معرفی گردیده است.

رضاییان گفت : این نمایشگاه شامل بخش‌های  فناوری های ساخت و ساز ، مواد ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، مصالح و موادتامین کننده ، ابزارآلات، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، ماشین آلات، در وپنجره، موادشیمیایی ، سرامیک ، سنگ ، کفپوش ،فناوری خنک کننده ها،کلید و پریز،سیم و کابل ، استخر و سونا برگزار می‌شود.