به نقل از سایت: www.hyeli.com

 

آندرانیک تیموریان در صورتی از استقلال جدا می‌شود که از گرفتن طلب یک میلیاردی‌اش از این باشگاه صرفنظر کند، اتفاقی که به احتمال فراوان رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، در حالی که برخی رسانه‌ها از معاوضه محسن مسلمان با آندرانیک تیموریان خبر داده‌اند، این اتفاق رخ نمی‌دهد؛ چرا که تیموریان رقمی حدود یک میلیارد تومان از دو فصل اخیر حضورش در استقلال از این تیم طلب دارد و اساسا امکان معاوضه او با هر بازیکنی وجود ندارد. در جلسه روز گذشته آذری و مسئولان باشگاه استقلال هم درباره معاوضه صحبت نشده و ظاهرا بحث تنها بر روی محسن مسلمان و انتقالش به استقلال بوده است.

در حال حاضر باشگاه استقلال و رضا صادق‌پور در تلاش هستند تا تیموریان را راضی کنند از طلب یک میلیاردی‌اش صرفنظر کند تا رضایت‌نامه‌اش را صادر کنند. اتفاقی که به احتمال فراوان رخ خواهد داد و تیموریان با صرف نظر کردن از طلبش، رضایت‌نامه‌اش را دریافت می‌کند و به هر تیمی که علاقمند باشد، می‌پیوندد و به این ترتیب بحث معاوضه به طور کلی منتفی خواهد بود و تیموریان از بین پیشنهاد‌های فعلی‌اش مثل تراکتورسازی، پدیده و سپاهان یک تیم را انتخاب خواهد کرد.

همه اتفاقات مورد اشاره در حالی رخ می‌دهد که رفتن تیموریان از استقلال قطعی است و این بازیکن ترجیح می‌دهد در تیمی توپ بزند که از آرامش بیشتری برخوردار باشد و البته مسائل رخ داده در تمرین استقلال و برخی مسائل دیگر در جدایی این بازیکن نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.