به نقل از سایت: www.hyeli.com

 

سعید آرمند تهیه‌کننده فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» بیان کرد: فیلمبرداری یک هفته قبل در تهران شروع شد و حدود 40 روز دیگر ادامه دارد.

او درباره بازیگر اصلی فیلم گفت: ابتدا یک مرد حدود 80 ساله برای بازی انتخاب شد بود، اما به دلیل شرایط جسمانی او امکان کار میسر نشد و در حال حاضر فیلمبرداری با یک بازیگر ارمنی با نام سورن مناچکانیان که حدود 60 سال سابقه فعالیت در تئاتر دارد،‌ انجام می‌شود.

به گفته آرمند در «یک شهروند کاملاً معمولی» که به نویسندگی و کارگردانی مجید برزگر ساخته می‌شود، امین جعفری فیلمبرداری،‌ لیلا نقدی‌پری طراحی صحنه و لباس و الهام صالحی طراحی گریم را برعهده دارند.

هم‌چنین دستیار اول کارگردان، علی درخشنده و مهدی برزگر مدیر تولید این فیلم هستند و ناهید حدادی و شادی کرم‌رودی هم در این فیلم بازی می‌کنند.

برزگر پیش از این گفته بود که «یک شهروند کاملاً معمولی» در یکی از شهرک‌های قدیمی تهران ساخته و برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

به گفته او؛ این فیلم در همان حال و هوای «پرویز» و «فصل باران‌های موسمی» است و شخصیت اصلی آن پیرمردی 70 ساله و کارمند بازنشسته در یک شهرک قدیمی تهران است که پس از مرگ همسر سابقش اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد و در مسیر جدیدی از زندگی خود قرار می‌گیرد که تجربه آن را نداشته است.