به نقل از سایت: www.isna.ir

 

برترین بازیکن فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر می‌گوید کسب این عنوان حاصل یک سال تلاش و زحمتم بوده و خوشحالم توانستم این عنوان را کسب کنم.

آندرانیک تیموریان پس از دریافت جایزه برترین بازیکن فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: خوشحالم که توانستم ثمره یک سال تلاشم را دریافت کنم و به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر ایران انتخاب شوم.

او ادامه داد: من از هیات انتخاب کننده برای اعتماد به من و انتخابم به عنوان برترین بازیکن تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بتوانم در هر تیمی که حضور دارم مثمر ثمر باشم.

برترین بازیکن فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرده چنین عنوانی را به دست آورد گفت: پیش از این فکر می‌کردم چنین عنوانی را به دست بیاورم. خبرهای ضد و نقیضی را نیز در رسانه‌ها در این باره شنیده بودم اما همیشه تمرکزم بر روی کار خودم بوده و تلاش می‌کردم تا جایی که می‌توانم برای تیمم مفید باشم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنین در مورد حضورش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ایران نیز گفت: قسمت بود این فصل نیز در ایران بازی کنم. خوشحالم که توانستم باز هم برای استقلال به میدان بروم. امیدوارم در این فصل با حمایت تماشاگران بتوانیم نتیجه مناسبی را به دست بیاوریم. مطمئن باشید استقلال در این فصل شایسته قهرمانی است.

تیموریان همچنین خاطرنشان کرد: سایر بازیکنانی که کاندیدای تصاحب برترین بازیکن لیگ بودند مطمئنا شایستگی کسب این عنوان را داشتند. پیام صادقیان و بختیار رحمانی هر دو بازیکنانی هستند شایسته که می‌توانستند این عنوان را کسب کنند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال همچنین در پاسخ به سوالی در مورد ناراحتی‌اش پس از دیدار مقابل راه آهن تهران نیز افزود: این مسئله را از امیر قلعه‌نویی بپرسید. در این میان رسانه‌ها شیطنت‌هایی را نیز انجام دادند. هر کسی آندرانیک تیموریان را می‌شناسد با اخلاق او به خوبی آشناست و می‌داند که آندرانیک اهل حاشیه نیست.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران همچنین در مورد کیفیت برگزاری انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران نیز اظهار کرد: مراسم بسیار خوبی برگزار شد ولی به نظرم می‌تواند کیفیت مراسم در سال‌های بعد بهتر از این هم شود.