به نقل از سایت: www.farsnews.com

 

نماینده مسیحیان ارمنی جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نماد احترام به کرامت انسانی است و مسیحیان ایران همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس امسال حضور خواهند داشت.

روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: هموطنان مسیحی نیز همانند سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند داشت که البته با توجه به حوادث اخیر در غزه حضوری پرشورتر خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به همزیستی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان توحیدی مختلف در ایران روز قدس نمادی از همبستگی مجدد، درک متقابل و احترام به کرامت انسانی است و در شرایطی که ما شاهد ظلم و ستم‌هایی در منطقه به نام ادیان مختلف هستیم نیاز به این حضور پرشور بیشتر احساس می‌شود.

این نماینده اقلیتهای دینی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من از طرف مسیحیان ایران اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در غزه و اقدامات تروریستی گروهک داعش در عراق را که همه افراد اعم از مسیحی و مسلمان قربانی این اقدامات غیرانسانی هستند محکوم کرده و اعلام می‌کنم که مسیحیان ایران همچون سالهای گذشته همگام با سایر هموطنان در راهپیمایی قدس حضور خواهند داشت.