منبع: www.imna.ir

 

به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گراميداشت شهداي ارامنه با حضور اسقف ارامنه، شهردار و معاونان منطقه ۵ و اقليت هاي مسيحي در آرامستان مسيحيان در شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش ايمنا، حميد عصارزادگان در مراسم بزرگداشت شهداي ارامنه گفت: شهادت در راه خداوند چيزي نيست كه بتوان با سنجش هاي بشري و انگيزه هاي عادي ارزيابي كرد.

وي با بيان اينكه نمي توان با ديدگاه امكاني به مقام والاي شهيد در راه حق پي برد، افزود: لازم است براي شناخت مقام والاي شهيد، ديدي ربوبي داشت.

شهردار منطقه ۵ اصفهان تصريح كرد: آنچه دانشمندان با قدم هاي علمي، استدلالي و عرفاني يافتند، شهيدان با قدم عيني به آن رسيده اند.

عصارزادگان با اشاره به سخنان رهبر كبير انقلاب در خصوص مقام شهدا خاطرنشان كرد: امام خميني(ره) فرموده اند: بارلها ما را به خدمت گذاري در راه آنان و براي هدف برزگشان توفيق ده و شهداي عزيز مان را در خوان ضيافت معنوي خود از جلوه هاي خاص خويش ارزاني بخش و خاندان بزرگ آنان را با صبر و اجر قرين فرما و به پدر و مادر و همسرانشان شكيبايي و صبر عنايت فرما.

وي ادامه داد: به منظور گراميداشت ياد و خاطره اين شهدا با هماهنگي شهرداري منطقه ۵ و شوراي خليفه گري معابر محله جلفا به نام شهداي ارامنه مزين شد.