جمعه مورخ 18 بهمن 1392 راس ساعت 10:30، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به ریاست اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران بابگن چاریان و با حضور روحانیون جامعه ارامنه، شهردار محترم منطقه 5 اصفهان جناب آقای مهندس اعصارزادگان و هیئت همراه، ریاست و اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و نهادهای وابسته، خانواده های شهدا، دانش آموزان مدارس ارامنه و جمعی از ارامنه اصفهان مراسم یادبود مذهبی بر مزار شهدای ارامنه ی اصفهان، هنریک دِر آوانسیان، هراچ هاکوپیان، وارطان آبرامیان، رایموند باغرامیان (خاتون نژاد) و ورِژ باغومیان برگزار گردید.

پس از اتمام مراسم مذهبی، در جوار مزار شهید ورِژ باغومیان، ریاست محترم شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران جناب آقای نوئل میناسیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادآوری مشارکت فعال ارامنه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره، از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، فرمودند. «از آغازین روزهای انقلاب تا دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان دلیر و مبارز ارمنی همگام با برادران ایرانی با نثار جان خود از آرمان های انقلاب اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع نموده و موجب عزت و شرف ملت ایران گردیدند».

برادر شهید ورِژ باغومیان، آقای واروژان باغومیان نیز طی سخنانی از حضور میهمانان و حضار محترم در مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارمنی کمال تشکر و قدردانی را نمودند.

در خاتمه، جناب اسقف بابگن چاریان طی نقطی فرموند: «شهدای ارامنه با رشادت و نثار جان خود وفاداری خود را به کشور اثبات نموده و تا پای جان از مرزهای ایران دفاع کردند. آنان با جانفشانی و ازخودگذشتگی در راه ارزش های والای انقلاب، آسایش و امنیت را برای ایران اسلامی فراهم نمودند». جناب اسقف سخنان خود را با نقل قولی از انجیل مقدس پایان دادند: «شهیدان، همانند دانه های در خاک افتاده گندم، جوانه زده و به مردم ایمان، امید و جان جدید می بخشند».