سه شنبه مورخ 26 آذر 1392، شهردار شهردار منطقه 5 اصفهان جناب آقای مهندس عصارزادگان، به همراه هیئتی از دست اندرکاران شهرداری منطقه 5، از سالمندان ساکن در خانه سالمندان ارامنه جلفا عیادت به عمل آوردند. در این دیدار رؤسا و اعضایی از مجمع نمایندگان، شورای خلیفه گری و هیئت املاک ارامنه اصفهان و جنوب ایران و تمامی اعضای هیئت انجمن خیریه ارامنه جلفا به همراه مسئولین امور خانه سالمندان ارامنه جلفا حضور داشتند.

قبل از ملاقات با سالمندان، در سالن نشیمن خانه سالمندان، آقای نوئل میناسیان رییس شورای خلیفه گری، در مورد تاریخچه ی بنای خانه سالمندان، فعالیت های گذشته و کنونی و نحوه ی اداره ی آن توضیحات کلی به سمع حاضرین رساندند. سپس جناب شهردار با تقدیم شاخه های گل و هدایا با سالمندان دیدار نمودند و برای آنان آرزوی سلامتی و طول عمر کردند. در ابتدای دیدار، خانم سیمونیان رییس هیئت انجمن خیریه زنان جلفا با ابراز خشنودی از حضور  جناب شهردار و هیئت همراه، به آنان خبر مقدم گفتند و جهت آشنایی اطلاعات مختصر ولی جامعی از بنیانگزاری، فعالیت ها و اهداف خیرخواهانه انجمن زنان ارامنه جلفا در اختیار آنان قرار دادند. خانم سیمونیان در میان سخنان خود فرمودند: «با همه ي دشواري ها، نا ملايمات، نيازها، كمبود ها و احتياجات جامعه، انجمني كه خود را متعهد به دست گيري از حاجتمندان جامعه مي دانست، ملزم به تأسيس خانه ي سالمندان در جلفا ي اصفهان شد و بدين ترتيب اين مركز در سال 1970 میلادی مصادف با پنجاه و پنجمين سالگرد تأسيس این انجمن با یاری اعضا وجمعی از نیکوکاران ارمنی بنیانگذار شده و بعد از اتمام ساختمان. از سال 1973 میلادی تا كنون تحت نظر هيئت مديره ي انجمن و با همكاري پرسنل دلسوز و زحمتكش اين مركز، در اين ساختمان پذيراي سالمندان عزيز جلفايي است. انجمني كه در شرف يكصد سالگي است، گر چه زاده ي نياز هاي جامعه ي عصر خود بود اما تار و پود آن از خصلت و خوي نودوستانه ي ارامنه و سنت ها و آئين ها و تاريخ آنان تنيده شد. سنت هايي كه در جوار تسامح و تساهل ايرانيان قوت گرفت و تأثير زيادي در شكل گيري و تدوين ِ اهداف انجمن خيريه بر جاي گذاشت. گر چه نگهداری خانه سالمندان پر هزینه می باشد، اما با ياري شوراي محترم خليفه گري ارامنه ي اصفهان و با همت مدد جويان و نيكوكاران و بر پایی بازار هاي خيريه، چرخ انجمن همواره در جهت مثبت مي چرخد».

در پایان، آقای میناسیان با بیان مطالب بیشتر در مورد فعالیت های انجمن خیریه زنان تأکید کردند، که تمامی بانوان عضو انجمن به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشت مالی فعالیت خود را با چنان کیفیتی انجام می دهند که بارها مورد تشویق و تمجید مقامات ذیربط بخصوص بهزیستی استان قرار گرفته و به لطف مدیریت عالی آنان، در سال 1390 خانه سالمندان ارامنه جلفا به عنوان بهترین خانه سالمندان استان اصفهان نیز معرفی شده است.

خانم قاراخانیان مسئول امور خانه سالمندان با تشکر از توجه و حضور میهمانان، از طرف سالمندان از جناب شهردار و همراهان سپاسگزاری کردند و پیشاپیش سال نو میلادی را به ایشان و تمامی همکاران تبریک گفته و سالی پربرکت و مملو از موفقیت در زمینه خدمت رسانی به هم میهنان برای آنان خواستار شدند.

جناب مهندس عصارزادگان در پایان دیدار با خداحافظی از سالمندان برای آنان آرزوی عمری طولانی نمودند.