نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در پیامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام پاشینیان نخست وزیر ارمنستان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
« اعلیحضرت،
چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما و ملت دوست ایران صمیمانه تبریک می‌گویم.

دولت جمهوری ارمنستان و مردم ارمنستان برای روابط دوجانبه با گذشته غنی که طی قرن‌ها مسیر توسعه پایداری داشته است، ارزش زیادی قائل هستند.

من خوشحالم که در حال حاضر همکاری نزدیک و دوجانبه‌ای بین ارمنستان و ایران وجود دارد که مطمئناً به نفع رفاه دو ملت همسایه و صلح پایدار در منطقه بیشتر تقویت خواهد شد.

ما با تاکید بر تعهد کشورهایمان برای برقراری ثبات و صلح در منطقه، بر عزم برای غلبه بر چالش‌های موجود با تلاش مشترک تاکید می‌کنیم.

با استفاده از این فرصت، برای شما آرزوی سلامتی و آفتاب فراوان و برای مردم دوست ایران آرامش و بهروزی دارم.»

 همچنین در متن پیام پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان خطاب به رئیس جمهور کشورمان آمده است‌:

«عالیجناب،

چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم.

ارمنستان و ایران با گذر از قرن‌ها تاریخ، همچنان خود را به عنوان بهترین نمونه کشورهایی که در فضایی از اعتماد و احترام متقابل همکاری می‌کنند به جهانیان معرفی می‌کنند.

برای ما، ایران شریک ویژه‌ای بوده و خواهد بود که با آن می‌توانیم با تلاش مشترک به برقراری و تقویت صلح پایدار در منطقه دست یابیم.

ما صمیمانه امیدواریم که گفت‌وگوهای سیاسی در سطح بالا و تماس‌های دوره‌ای بین ارمنستان و ایران به نفع رفاه دو ملت دوست ما مستمر باشد.

با استفاده از این فرصت، برای شما همسایه و دوست ایران، صلح پایدار و دستاوردهای جدید آرزومندم.»