به مناسبت سال نو و ولادت عیسی مسیح؛ صبح روز یکشنبه 24 دی ماه، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، علیرضا پیرالو رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه سه اصفهان و هیأت همراه با حضور در کلیسای وانک اصفهان با عضو شورای خلیفه گری و اعضای هیأت خیریه و خدمات اجتماعی ارامنه اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، در ابتدای این دیدار، کارو هوسپیان رئیس هیأت خیریه، به مهمانان خیرمقدم عرض کرده، از این نهاد جهت حمایت مادی از خانواده های نیازمند جامعه ارمنی اصفهان تقدیر و تشکر کرد.

کریم زارع پس از تبریک سال نو میلادی و ولادت عیسی مسیح، اعلام کرد که علاوه بر مددجویان جامعه ارامنه اصفهان، دیگر خانواده های ارمنی که به دلایل مختلف با مشکلات مالی مواجه شده اند، به جهت رفع نیازهای فوری و ضروری آنها، بصورت موقت تحت پوشش کمیته قرار خواهند گرفت. وی در عین حال درباره وام اشتغال زایی و کارآفرینی کمیته امداد توضیحاتی بیان کرد.

لازم به یادآوری است که همزمان با ایام سال نو میلادی، مسئولان کمیته امداد امام خمینی با حضور در منزل دو خانواده مددجوی ارمنی، بسته به نیاز آنان، کمک مادی و لوازم مورد نیاز زندگی اهدا کردند.

در پایان، طرفین به رسم یادبود هدایایی به یکدیگر تقدیم کردند.