نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت ایران در روند استحکام بخشی به توانمندی های سیاسی – تمدنی و استقلال طلبی خود همواره مورد طمع قدرت های سلطه جو و ایادی شیطان صفت آنها بوده است.

پس از پیروزی انقلاب دشمنان به طرق مختلف سعی در مانع تراشی عدالت محوری همه جانبه ایرانیان داشته و شنیع ترین اقدامات تروریستی را علیه مسئولان، نخبگان علمی، نظامیان جان بر کف و مردم عادی به کار گرفته اند. حال که در تحولات پر تب و تاب منطقه و همسایگی بلافصل ایران نقش آفرینی بی بدیل کشور در ثبات و تعادل برجسته شده، جنایات آنان شرورانه تر گشته است.

حتی از نمادهایی چون شهید والا مقام سردار سلیمانی نیز در رعب اند و پس از شهادتش نیز از وجودش وحشت دارند. بدینسان با هدف گیری مؤمنان و خیل سرسپردگان مکتب او کینه و عقده خود را ظاهر می سازند که اقدام تروریستی رذیلانه روز گذشته در کرمان نشان دهنده اوج زبونی شان است.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران، این حادثه غم بار را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران تسلیت عرض نموده و بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار جامعه، نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و بی شک دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، شناسایی، دستگیری و مجازات سریع عاملان و حامیان این اقدام که همانا استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست می باشند را از مسئولین امر مطالبه داریم.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این جنایت دردناک و کوردلانه، از تمام هموطنان انتظار داریم در برابر اینگونه اقدامات، که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با بصیرت، حمایت همه جانبه خود را از ایران مقتدر اعلام داشته و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل همبستگی خود را اثبات نموده و فتنه های دشمنان را بی اثر نمایند.

در خاتمه برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر و شکیبائی و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.