فرماندار اصفهان اظهار داشت: ویژگی شاخص هموطنان با ادیان و مذاهب مختلف، قانون مندی و قانون مداری آنهاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی با نماینده ادیان و مذاهب مختلف پیرامون معتمدین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هموطنان با مذاهب و گرایش های مذهبی مختلف به استقلال کشور علاقمندند که نمونه بارز آن حضور آنها در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: هموطنان ما از مذاهب و ادیان مختلف همواره با حضور در عرصه های گوناگون و انسجام ملی باعث خنثی سازی و برملا شدن توطئه های شوم دشمنان شده اند و بحمد الله این همدلی، هماهنگی و دلبستگی به میهن روز به روز در حال افزایش است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مردم خود برگزارکننده انتخابات هستند، افزود: هرچه نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند، آرمان مشترک همه ادیان و مذاهب کشور که تعالی، رشد و توسعه کشور است، محقق خواهد شد.

احمدی از آمار ثبت نام و مشارکت بالای داوطلبان ادیان و مذاهب مختلف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها بخوبی و با مشارکت حداکثری برگزار گردد.

وی افزود: ویژگی شاخص هموطنان با ادیان و مذاهب مختلف، قانون مندی و قانون مداری آنهاست و مسائل و مشکلات آنان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.