رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در دومین روز کاری خود در این اتاق، تلاش برای کمک به حضور هر چه پررنگ‌تر محصولات تولیدی مزیت دار استان در کشورهای هدف صادراتی را یکی از برنامه‌های مهم اتاق دهم معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (خوراسگان)، اعضاء هیات مدیره خیریه بیمارستان عیسی بن مریم(ع)،  رئیس و اعضاء انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف اصفهان، رئیس و اعضاء هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با رئیس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان دوره دهم اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

امیر کشانی در این دیدارها ضمن تاکید بر ضرورت نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی مطابق با نیاز صنعت گفت: رشته‌های دانشگاهی باید از صنعت حل مساله کرده و مطابق با نیاز صنایع و مزیت‌های صادراتی استان ایجاد شوند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه این دیدارها تاسیس دفاترتجاری در برخی کشورهای هدف صادراتی  به عنوان شوروم دایمی معرفی محصولات مزیت دار استان اصفهان به ویژه هنر صنعت فرش در این کشورها را یکی از برنامه‌های اتاق دهم معرفی نمود. وی همچنین ایجاد سازو کاری برای آشنایی هیئت‌های تجاری خارجی با نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را در کمک به حضور هر چه پررنگ‌تر محصولات تولیدی اصفهان در کشورهای مختلف مهم دانست و از پشتیبانی ویژه اتاق بازرگانی اصفهان از نمایشگاه با هدف توسعه اقتصاد شهری خبر داد.

همچنین اعضاء هیات نمایندگان دوره جدید اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این دیدارها بر ضرورت توجه ویژه به مشکلات کنونی صنایع استان برای کمک به ادامه حیات آنها، حمایت ویژه از شرکت‌های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی و فرهنگسازی در این زمینه، ایجاد سازوکار لازم برای ارایه خدمات پزشکی به صورت vipبه کشورهای همسایه و ایجاد کارگروهی متشکل از بیمارستان ها، دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی در این زمینه و معرفی و ارایه تجهیزات پزشکی تولیدی استان اصفهان در کشورهای همسایه تاکید کردند.