یکشنبه، 21 اردیبهشت، به همت مراکز وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان، جلسه کمیسیون حقوقی عمومی در باشگاه ورزشی ۔ فرهنگی آرارات ارامنه اصفهان تشکیل شد. در این جلسه کارشناسان و مشاوران رسمی مرکز مذکور به مراجعین ارمنی توصیه های تخصصی درخصوص حل مشکلات مطروحه ارائه دادند. در این دیدار اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به همراه ورژ درماردیروسیان رییس و لوریس ناواسارتیان عضو شورای خلیفه گری ارامنه نیز حضور داشتند.

اسقف کاشجیان ضمن قدردانی از خدمات این مراکز، ابراز داشتند: برگزاری چنین مراسمی نشانه محبت و برادری است و از دست اندرکاران برگزاری این نشست که گام مثبتی در جهت رفع مشکلات هموطنان ارمنی برداشتند، تشکر و قدردانی می نمایم.

دکتر محمد پرورش رئیس هیات مدیره کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان در خصوص تشکیل جلسات کمیسیون توضیحاتی ارائه کرد وابراز امیداواری نمود که جلسات اینچنینی برای جامعه ارامنه مفید واقع شده و باعث کاهش تعداد مراجعه ها به دادگستری شود.

لازم به ذکر است در پایان، جلسه ای بین اعضای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان و شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران برگزار گردید که در آن درخصوص تفاهم نامه انجام خدمات کارشناسی رسمی بحث و بررسی انجام شد.