علیرضا اکبرپور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان و هیئت همراه امروز، پنجشنبه، با حضور در کلیسای وانک اصفهان با سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی و مسئولان خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، در این دیدار اسقف سیپان کاشجیان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گرامی، از طرف خود و مسئولان خلیفه گری انتصاب علیرضا اکبرپور را در سمت مدیریت آموزش وپرورش ناحیه 3 اصفهان تبریک گفته، از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی وی و همه سکانداران تعلیم و تربیت در جهت رشد و شکوفایی عرصه آموزش و پرورش را نمود.

پیشوای مذهبی با تشکر از همکاری های بی شائبه مسئولان آموزش و پرورش با خلیفه گری و مدارس ارامنه اصفهان، حضور میهمانان ارجمند را فرصتی مناسبت جهت ارتقای سطح همکاری های فیمابین عنوان کرد و ابراز اطمینان نمود که با راهنمایی ها و راهبری های جناب آقای اکبرپور، این خلیفه گری شاهد فعالیت هرچه بیشتر خادمان عرصه آموزشی جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان ارمنی خواهد بود.

وی سخنان خود را با تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مهمانان گرانقدر به پایان رساند.

علیرضا اکبرپور، با ابراز خرسندی از حضور در کلیسای وانک اصفهان، به اهمیت کیفی سازی نیروی انسانی، ارتقای دانش و مهارت معلمان و به تبع آن ارتقای سطح علمی و اخلاقی دانش آموزان در دوران پسا کرونا پرداخت و با ذکر اینکه دانش آموزان ارمنی در سطح ناحیه ای و استانی به دانش آموزان باهوش، با استعداد و با اخلاق معروف بوده و هستند، قول داد در جهت تامین نیروی انسانی متخصص و توانمند بهتر از گذشته به مدارس ارامنه کمک کنند و با تمرکزذدایی و با توجه به شرایط بومی و محلی، زمانی و مکانی محتوای خوبی ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان افزود: ما اعتقاد داریم که بهبود کیفیت آموزش به ما کمک می کند از آموزش صرف به کاربردی کردن آموخته ها، ایجاد نگرش های مثبت و نگاه کردن به مهارت های زندگی بعنوان یک ضرورت اساسی پرداخته و شهروندی سالم، متعادل و مقید به قانون اساسی تحویل جامعه و خانواده ها دهیم.

در این دیدار حاضرین به نوبه خود به ایراد سخنانی در خصوص اهمیت تامین نیروی انسانی و جبران کمبودهای موجود در مدارس ارامنه پرداختند.