به نقل از سایت: alikonline.ir

 

نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی به رئیس‌جمهور کشورمان حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در پیامی به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را تسلیت گفت و اظهار داشت: با اندوه از اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شهر شیراز جمهوری اسلامی ایران که جان ده‌ها انسان بیگناه را گرفت مطلع شدم. ارمنستان همه اشکال و مظاهر تروریسم را محکوم می کند.

وی همچنین در نامه ای به رئیس جمهور کشورمان گفت: من صمیمانه به خانواده ها و دوستان قربانیان تسلیت گفته و برای همه مجروحان آرزوی بهبودی عاجل دارم.

وزارت خارجه ارمنستان نیز به دنبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز با مردم و دولت ایران ابراز همدردی کرد و جان باختن مردم بی گناه در این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، واهان هونانیان سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت که ایروان به خاطر حمله تروریستی در مسجد (حرم) شاهچراغ در شیراز که منجر به از دست رفتن جان انسان‌های بی گناه شد، صمیمانه با مردم و دولت ایران ابراز همدردی می‌کند.

وی همچنین ضمن ابراز تسلیت بابت جان باختن شهروندان ایرانی در این حادثه آرزوی کرد تا مجروحان این حادثه هر چه سریع تر بهبود یابند.