مهندس حسین کارگر مدیر جدید شهرداری منطقه پنج اصفهان با همراهی آقای مصطفایی رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی و خانم محمدی مدیر روابط عمومی این شهرداری، صبح امروز (سه شنبه 19 مهر) با حضور در کلیسای وانک اصفهان با سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی، ورژ درماردیروسیان رییس شورا، ناربه ژاردن داود رییس هیأت املاک و دیگر اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار کردند.

سیپان کاشجیان ضمن عرض خیر مقدم خدمت میهمانان گرامی، از طرف خود، مسئولین خلیفه گری و جامعه ارامنه اصفهان انتخاب شایسته حسین کارگر را در سمت مدیریت شهرداری منطقه پنج اصفهان تبریک گفته و ابراز امیدواری نمود همچون گذشته، مراودات صمیمانه و برادرانه شهرداری منطقه پنج با خلیفه گری ادامه یافته و زیباسازی و بهسازی محله جلفا تداوم یابد.

وی با اشاره به نرم افزار شهدای منطقه پنج که توسط این شهرداری طراحی شده، گفت: نمایش زندگینامه، وصیت‌نامه، عکس و فیلم شهدای ارامنه در مرحله نخست این نرم افزار نشانگر توجه خاص مسئولین به ارامنه بوده و خود گواه نزدیکی و مودت ارامنه و دیگر شهروندان سرزمین ایران می باشد.

حسین کارگر با تشکر از فرصت ایجاد شده جهت این دیدار، اطمینان داد که بر اساس اقداماتی که قبلاً توسط شهرداری انجام شده، به وظایف خود ادامه خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارامنه در هشت سال دفاع مقدس افزود: امیدوارم با ارتباط موثر با شورای خلیفه گری بتوانیم اقدامات عمرانی خوبی در منطقه جلفا انجام دهیم و با همکاری یکدیگر اتفاقات خوبی برای شهرمان رقم بزنیم.

ورژ درماردیروسیان پس از خوشامدگویی حضور میهمانان گرامی، به قدمت چهارصد ساله منطقه جلفای اصفهان اشاره کرده و اظهار کرد که در تمام این مدت شورای خلیفه گری از مساعدتهای شهرداری اصفهان برخوردار بوده است.

وی افزود: عملیات زیباسازی محله جلفا، بخصوص در مدت مدیریت مهندس رضایی، باعث ارتقاء کیفی و کمی این منطقه گردیده است، بطوریکه تصاویر و فیلم های زیبایی از این محله در دنیای مجازی گسترش پیدا کرده که باعث ارتقاء جایگاه این محله و حضور پررنگ تر آن در صنعت گردشگری شده است.

رییس شورای خلیفه گری با اشاره به سابقه درخشان آقای کارگر در شهرداری منطقه پنج اصفهان و عملکرد بسیار مثبت ایشان، ابراز امیدواری نمود عملیات بهسازی منطقه پنج و خصوصاً محله جلفا همچنان تداوم خواهد داشت.

آقای درماردیروسیان سخنان خود را با تقدیر و تشکر ویژه از پاکبانان فضای سبز جهت زحمات شبانه روزی و خدمت رسانی صادقانه به مردم به پایان رساند.

در ادامه این دیدار اعضای شورای خلیفه گری در خصوص مشکلات محله جلفا سخنانی به میان آوردند و مسئولان شهرداری نیز به نوبه خود جهت پیگیری و بررسی مسائل ذکر شده و در حدامکان رسیدگی به آنها قول مساعد دادند.

 

دفتر روابط عمومی خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران